zaterdag 22 oktober 2011

Weer een paar stapjes

Soms gebeurt er gewoon te weinig, vind ik.
Als ik dan omkijk, valt het wel weer mee, maar toch.
Ok, ok, ik weet het, go with the flow en niet willen afdwingen.
Waar heb ik het over?
Mijn kronkels natuurlijk! Die vooral in mijn gedachten leven :-)

Ik ben nu zover dat ik workshops kan geven. Alle spullen aangeschaft en getest op mijn lieve buurvrouwen.
In opdracht een aantal sieraden gemaakt. Een hele gewaarwording en uitdaging om iets te maken vanuit je fantasie, maar binnen de kaders van de opdrachtgever.
Met de sieraden naar buiten getreden en prijzen toegekend.
Van eigen gemaakte kralen (glas smelten) sieraden gemaakt.

Nu voor het trouwen van één van mijn nichtjes van eigengemaakte kralen een raamhanger (of op een andere plek-hanger) gemaakt met een verhaal erbij.
En als klap op de vuurpijl een advertentietekst gemaakt voor onze plaatselijke krant die iedere twee weken uitkomt!
Eigenlijk best genoeg gedaan, dus mag ik nu even met vakantie....

Tot over een ruime 2 weken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten