zaterdag 15 oktober 2011

Tarieven = puzzelen en denken .....

OK, alle proeven zijn geslaagd tot zover (ik heb er nog wel een paar te gaan, hoor), dus nu moet ik met prijzen voor workshops over de brug komen.
Gelukkig geeft googlen veel inzicht om de puzzle "hoeveel-vraag-ik-ervoor?" op te lossen. Sommigen vind ik echt te gek, zo duur, anderen redelijk en ik denk dat je dan de prijs hebt gevonden die bij je past.


Het voorlopige resultaat:

Workshop sieraad maken:  € 17,50 (ca. 2,5 uur), incl. koffie, thee en een koekje. In deze workshop maakt u een leuke ketting naar uw eigen smaak.


Workshop sieraad maken extra: € 25,= (ca. 3,5 uur), incl. koffie, thee en een koekje. Tijdens deze workshop kunt u een ketting met bijpassende armband of oorbelletjes maken.

Kinderpartijtje:    €10,= (ca. 1,5 uur), incl. een sapje en wat lekkers.
In deze tijd maken de kinderen een armbandje. Het is in overleg natuurlijk mogelijk taart of andere feestelijkheden in het programma op te nemen.

Workshop op locatie de prijzen zijn gelijk aan de prijzen hierboven, wel geldt een minimum deelname van 6 personen.
Boven de 20 km enkele reis, breng ik €0,19 per km in rekening.

Cadeaubonnen zijn ook mogelijk, voor elk gewenst bedrag.
Geldigheidsduur: 1 jaar

De prijzen zijn inclusief het (basis)materiaal. Voor bijv. speciale slotjes en kralen wordt een kleine extra vergoeding gevraagd.

Bij twijfel gewoon even bellen!
In overleg is veel mogelijk..........

Kraaltje kwijt?

Leneke Boelsma
Makkinga
tel.: 06 - 33 92 49 30 begin_of_the_skype_highlighting            06 - 33 92 49 30      end_of_the_skype_highlighting


Geen opmerkingen:

Een reactie posten