zondag 13 november 2011

Fris en fruitig

Heerlijk was het! Ruim anderhalve week buiten leven dankzij het temperatuurtje van gemiddeld 25 graden Celsius.
Beetje zwemmen, beetje zonnen, beetje winkelen, beetje koken etc. etc. Heerlijk dus en opgewarmd voor de winter!
Eenmaal weer thuis en in de “echte” wereld lag er een stapel regel- en doe-werk.
Pas nu komt het ervan weer een stukje te schrijven.

De advertentie voor de workshops stond in onze plaatselijke krant. Leuk om te zien. Voor het eerst in m'n leven dat ik zoiets doe! Helemaal goed.

Verder is er nu op het gebied van Kraaltje kwijt? niet zo heel veel te melden.
Mijn zoektocht gaat verder en er zit wel van alles in de pijpleiding, maar dat houd ik nog heel even voor mezelf.
Het zouden grote avonturen kunnen zijn, maar misschien te groot voor mij om het naast het alledaagse van werk en thuis te kunnen doen. Ik ga rustig door met het onderzoeken van de mogelijkheden en onmogelijkheden.
Hopelijk wordt je nieuwsgierig en blijf of ga je me volgen?

1 opmerking:

  1. Lieve, ik blijf je volgen en ben zeer benieuwd naar de komende avonturen van Kraaltje kwijt?
    warme groet en een sinaasapppel ;-) van Marlies

    BeantwoordenVerwijderen