woensdag 7 september 2011

Zo in m'n sas!

Lekker een beetje prutsen, rommelen met bakken en bakjes kralen in allerlei vormen en kleuren om je heen.
Een pot met een kralenmix omkeren en sorteren. Eindeloos internet afstruinen naar leuke materialen met leuke prijsjes. Ergens een koopje vinden en met tassen vol huiswaarts keren. En dan als klap op de vuurpijl ook nog leuke dingen mogen maken met dat materiaal!
Welke hobbyist kent dat heerlijke gevoel niet?

Wat aarzelend begon ik vriendinnen verjaarscadeautjes te geven. Ik merk dat ik het leuk vind om aan iemand te denken en wat er dan in me opkomt, te maken.
Dit kettinkje was mijn allereerste zelf-metveelliefde-gebrouwen-kettinkje voor een hartsvriendin uit het zuiden van het land.

Ze was er blij mee! Wat geeft dat een voldoening en een pret. Het maken op zich is voor mij eigenlijk al bevredigend genoeg, maar de blijdschap van de ontvanger geeft er wel een heel andere dimensie aan.

1 opmerking:

  1. Het is een prachtketting, oogst veel commentaar en bewondering. Dit metveelliefde gebrouwen sieraad hangt, indien niet om mijn nek, in de woonkamer. Het siert ook ongedragen, en is zo een vrolijke en kleurrijke tastbare verwijzing naar Leneke, hartsvriendin uit het Oosten. Zoen voor jou. Hoera voor het kunstjesmakersschap.

    BeantwoordenVerwijderen