donderdag 22 september 2011

Op de Makkingaster markt zijn onze kettingen uw euro's waard!

“Weet je wel dat 24 september a.s. het Lindefestival plaatsvindt?” Deze opmerking wordt geplaatst door een collega/vriendin. Zij is tegenwoordig naast haar “gewone” werk aan de weg aan het timmeren als adviseuse voor het make-up merk Oriflame.
Ik had natuurlijk van dat hele festival geen benul. Ik hoor er wel eens over, als het is geweest, maar dat is het dan ook.

“Kom met je kettingen en andere sieraden ook op de markt staan, bij mij in de kraam”
Ik aarzel, maar zeg “ja”. Een mens moet nu eenmaal stappen zetten in het leven.
Jeetje, wat gaat dit allemaal inhouden?
Voorraad maken, joepie, dat betekent dus ook inkopen...! Prijzen bedenken, wijze van uitstallen, visitekaartjes bedenken en laten maken, etc. etc.
Zaken waar ik dus nog helemaal niet mee bezig was.
De andere helft van Kraaltje kwijt? komt nog weer een dagje haar creatieve eieren leggen en zo maken we toch een aardig voorraadje.
Nu nog lijstjes maken met wat er mee moet en heel hard duimen voor mooi weer, gezellig publiek en hopelijk een goede verkoop!
Maar, niets gaat zoals verwacht en de organisatie vindt het geen goed idee als er nog iemand met sieraden komt.
Makkinga, mijn woonplaats, daar is deze zaterdag de rommel/brocante/vintage markt.
Ik woon tegenover het parkeerterrein, dus niet getreurd en daar een tafel inrichten!
Dus …....... a.s. zaterdag is het zover. Woon je in de buurt van Makkinga, kom gezellig langs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten