donderdag 1 september 2011

De eerste dag!

Vandaag is het dan opeens zo ver! 
Kraaltje kwijt? heeft haar eigen weblog!


Ongeveer een jaar geleden werd ik gegrepen door het kraal-virus. Hoe het precies kwam, weet ik eigenlijk niet meer. Een samenloop van omstandigheden zullen we het maar noemen.
Ik houd van kleuren en vormen en texturen en met mijn handen bezig zijn, maar leek altijd het kneusje van de familie waar het creatieve activiteiten betrof. Dat moest maar eens afgelopen zijn!
Glas vond ik altijd al een mooi en wonderlijk materiaal, de kleuren, de vormverandering die het kan ondergaan......
Bij mij in de buurt kon ik workshops volgen voor het zelf maken van kralen. Geweldig!
Alleen ...... als alles wat ik doe, ook dit gaat altijd scheef, dus daar heb ik nu dan maar m'n handelsmerk van gemaakt.


Van het één kwam het ander en nu is er dan Kraaltje kwijt?
Er zijn veel plannen en in hoeverre die vaste vorm zullen aannemen, dat zal de toekomst uitwijzen en ik wil dit blog dan ook heel graag gaan gebruiken als een neerslag van de zoektocht van Kraaltje kwijt?
Wie weet vinden we dat Kraaltje nog eens .........

4 opmerkingen:

  1. Hoi Leneke,

    Leuk joh die kettingen, de kleuren spatten van het scherm af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Zal je zoektocht volgen......Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lancering van Kraaltje kwijt? U heb een volger erbij zogezegd. Dat het de start mag zijn van veel creatieve kraalrijke blogs. Hoera.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dat kraaltje wordt gevonden, dat kan niet missen. Wellicht is het inmiddels (in elk geval door jou)gevonden. Ik ga het kraaltje zoeken en kijkend naar je kleurrijke assortiment ga ik het vinden ook. Fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen