zondag 14 april 2013

Fier!

Best wel flink aan de mopper, zie ik nu, in mijn vorige blog. 
Dat is niet de bedoeling, dus mijn welgemeende excuses daarvoor.

Ook al laat de voor vandaag beloofde zon zich absoluut niet zien in mijn woonplaats, de temperatuur is ronduit prettig en dat is ook al heel wat waard!

De komende maanden zijn er een paar markten waar ik met mijn spulletjes ga staan en de eerste is 25 mei a.s. in Steenwijk in De Meenthe. Een deel van de opbrengst komt ten goede aan Fier Fryslân. Fier Fryslân is een expertise- en behandelcentrum op het terrein van geweld in afhankelijkheidsrelaties. Zo staat het omschreven op de site van Fier.

Het is een doel dat mij zeer na aan het hart ligt. Voor wie mij een beetje kent, geen verrassing. 

Het is fijn zoiets in het vooruitzicht te hebben. Ook al gaat de productie altijd wel door, met een doel voor ogen wordt het toch altijd weer anders. Niet meer motivatie, maar andere.

Ff anders............
En dan kan het zomaar zijn dat die kralen die al tijden liggen te wachten, maar waar ik geen idee bij had, opeens een bestemming krijgen.
Zo'n moment komt voor iedere kraal, maar zeker als een kraal al zo lang ligt te wachten, is het een verrassing als het op z'n plek valt.

Wat ik natuurlijk heel erg hoop is dat alle mensen die ik ken en in de buurt wonen, de 25ste mei naar Steenwijk komen en bij één van de kramen iets koopt. Voor Fier Fryslân, maar vooral tegen geweld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten