woensdag 28 augustus 2013

Heerlijk!

Oh, wat een heerlijkheid dit weer! Iedereen om mij heen is er zo vrolijk door. In één woord: Heerlijk!

Dit weer nodigt zo uit om vooral buiten bezig te zijn. Dat hoeft natuurlijk geen wieden en schoffelen te zijn, maar kan wat mij betreft ook prima met kraaltjes.

Zoveel kleurtjes
Ik heb sinds kort een hele rits acryl kralen in zo'n twintig verschillende kleuren/tinten. Snoepjes vind ik het. Ik word er erg hebberig van en mòet er mee aan de gang. Ik heb altijd wel kunststof kralen in de collectie. Ze zijn prettig licht, niet zo kwetsbaar èn prijstechnisch interessant. Toch gaat vaak mijn voorkeur uit naar glas of hout. Maar deze acryl kralen ......... Het was liefde op het eerste gezicht en gevoel.
Ze zijn niet te groot en niet te klein, hebben een mooi mat velletje en geweldige kleurtjes.

Lekker bezig......
Dus heerlijk combineren! En dat ook nog aan de tafel in de tuin! 
Manlief achter de laptop tegenover me, de hondjes ergens in de schaduw. Wie maakt me wat? Het perfecte plaatje!
Wat kan een mens dan gelukkig zijn!

Oh ja, voordat ik het vergeet. Sinds anderhalve week heb ik mijn koudwatervrees overwonnen en heb ik een klein webwinkeltje. Het max. aantal producten is 50 stuks, dus ik wissel regelmatig.
Nu ga ik deze kleurige armbanden en kettingen plaatsen, dus kijk even bij Webwinkel Kraaltje kwijt?
Mocht je suggesties hebben of mis je iets in het aanbod? Ik hoor het heel graag!

Nog mooie zonnige dagen toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten